Webinar

Morgendagens værdiskabende salg

Alt for mange virksomheder og deres sælgere har alt for lidt fokus på kunderne og går dermed glip af vækstmuligheder. Ny forskning viser, at danske virksomheder i langt højere grad kan forløse deres fulde vækstpotentiale ved at arbejde mere strategisk og professionelt med deres salg – og have øget fokus på værdiskabelse.

Det er hovedkonklusionen i det banebrydende nye forskningsprojekt ”Morgendagens salg”, som har identificeret optimeringsmuligheder for hvordan danske B2B virksomheder  styrker deres salg og dermed opnår større vækst. Konkret har forskningen identificeret 7udfordringer og som modsvar formuleret 7 salgsdyder, som kan imødegå udfordringerne. Og øget kundeorientering med større fokus på kunderne skal kunne se tydeligere forskel på en virksomhed og dens konkurrenter, så der nemmere opnås betaling for værdiskabelsen, er et helt centralt element i løsningen.

0 kroner (det koster kun din mailadresse)
Varighed: 1 time

Webinar kl. 9.00-10.00.
Deltag online via din computer eller via din tablet/smartphone. Du modtager linket til webinaret i din bekræftelsesmail.

Tilmeld

Deltag på dette webinar og få dybere indsigt i:

  • Hvorfor er værdi så vigtigt i salg og hvordan skabes og kommunikeres det?
  • Hvordan øges kundeorienteringen så kunderne tydeligere ser og værdsætter forskellen mellem os og vore konkurrenter?
  • Hvilke er de 7 konkrete salgsdyder fra forskningsprojektet og hvordan implementeres de?
  • Hvordan kommer man i gang med at indføre de nye vaner allerede nu?

Nyhedsbrev

Når du tilmelder dig webinaret, tilmelder du dig samtidig nyhedsbreve fra arrangørerne Smart Academy og IBA. Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevene igen ved at bruge linket i bunden.

Sådan deltager du

Du deltager i webinaret via din computer eller via din tablet/smartphone. Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.

Undervisere

  • Jens Lassen
    Jens Lassen
    Indehaver af Ekspansion. Underviser i strategisk salg, eksportsalg, branche- og konkurrentanalyse.
  • Mogens Bjerre
    Mogens Bjerre
    Lektor og Phd på CBS med fokus på Branding, salg og salgsledelse B2B, key account management samt service management

Kontakt