Webinar

Krise- og konflikthåndtering på sociale medier (og andre steder)

De utilfredse kommentarer vælter ind på Facebook, lokalavisens journalist ringer, og I bliver kimet ned af samarbejdspartnere og bekendte, der vil vide, hvad der egentlig foregår ude hos jer?

Det føles som om, shitstormen raser for fulde tryk, og du er usikker på, hvordan du skal håndtere den?

Det er et skrækscenarie for de fleste virksomhedsejere og kommunikationsansatte – uanset om det er i det offentlige eller private.

Men du kan faktisk forberede dig på en shitstorm. Det er selvfølgelig aldrig sjovt, når den rammer, men hvis du ved, hvad du skal gøre i situationen, er krisen trods alt knap så stor, og du kommer bedre igennem den.

Vær med til at danne et hold!

Skriv dig op her, så giver vi dig besked, så snart vi er mange nok.

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

På dette webinar hører du om:

  • Forskellen på kriser og konflikter.
  • Hvordan du kan forberede dig.
  • Konkrete tips og tricks, du kan bruge, når du mærker (kommunikations)krisen.
  • Hvad du skal overveje efter krisen.

Bemærk:

Dette webinar handler IKKE om store landsdækkende kriser, der rammer nationale medier i uge- eller månedsvis.

Indholdet i webinaret er målrettet de mindre konflikter og kriser, som små- og mellemstore virksomheder rammes af, eller som organisationer mærker lokalt.

Din vært:

Strategisk kommunikationsrådgiver Jeannette Refstrup, der er partner i kommunikationsbureauet StrupStrup® og tilknyttet Smart Academy som underviser.

Nyhedsbrev:

Ved tilmelding til webinaret bliver du automatisk tilmeldt IBA og kommunikationsbureauet StrupStrup®s nyhedsbreve. Du kan til enhver tid afmelde dig igen ved at trykke "afmeld" i bunden af nyhedsbrevene.

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.