Webinar

God kundeservice er afgørende for gode kunderelationer

Skab bedre grundlag for mersalg såvel som øget kundeloyalitet

Dårlige kundeoplevelser er en af de allervigtigste årsager, når virksomheder mister kunder.

Og mens produktloyaliteten generelt er faldende, så er det i stedet den gode kundeservice, der er afgørende. Både når du vil fastholde dine kunder – og udnytte deres potentiale bedre.

Det kræver god service på alle niveauer i hele virksomheden. For den gode service er med til at adskille dig fra konkurrenterne.

Vær med til at danne et hold!

Skriv dig op her, så giver vi dig besked, så snart vi er mange nok.

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

På dette webinar ser vi på, hvorfor kundeservice bliver vigtigere og vigtigere at arbejde med for virksomheder. Som deltager får du:

  1. En bedre forståelse for betydningen af god kundeservice.
  2. Tips til hvad god kundeservice handler om.
  3. Konkrete værktøjer, som du kan bruge i arbejdet med at skabe bedre kundeservice.

Om omlægsholderen

Din vært på webinaret er Jens Lassen, som er lektor hos IBA Erhvervsakademi Kolding og hovedunderviser på salgsfagene på både akademi- og diplomniveau.

Han har mere end 35 års praktisk erfaring med salg og salgsledelse, er aktivt bestyrelsesmedlem ved siden af undervisergerningen, og har skrevet flere bøger om salg.

Sådan deltager du i webinaret

Du deltager i webinaret via din computer eller tablet / smartphone. Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.

Tilmeld dig webinaret og modtag vores nyhedsbreve

Ved tilmelding af nyhedsbreve fra IBA Erhvervsakademi Kolding accepterer du samtidig, at vi indsamler, behandler og opbevarer oplysninger om dig.

Hvad gør vi med dine oplysninger?
Når du tilmelder dig vores nyhedsbreve, indsamler og opbevarer vi oplysninger om dit navn, emailadresse og eventuelt mobilnummer. Når du modtager vores nyhedsbreve, indsamler og opbevarer vi oplysninger om, hvorvidt du åbner nyhedsbrevene, hvilke links du klikker på, og hvilken type telefon/computer/tablet du åbner fra. Oplysningerne indsamler, opbevarer og behandler vi for at kunne administrere din tilmelding, så vi kan sende dig nyheder, invitationer og informationer. Retsgrundlaget er dit samtykke jf. Databeskyttelsesforordningens art 6, stk. 1. IBA videregiver ikke oplysningerne til andre end den nyhedsbrevudbyder, som vi bruger til at udsende nyhedsbrevene.

Du kan altid let afmelde dig vores nyhedsbreve
Du kan til enhver tid afmelde dit abonnement og derved trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at klikke på linket ”Afmeld”, som du finder nederst i nyhedsbrevene. Hvis du afmelder dig, stopper vi med at sende dig nyhedsbreve, og vi sletter din mailadresse. Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger.

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.

Kontakt