Webinar

Faciliter dine processer online – Få hånd om dine muligheder for at skabe udvikling online

Procesfacilitering er ofte vejen til bedre resultater, fordi du gennem involvering sikrer medarbejdernes engagement og får inddraget meget mere viden i din løsning. I kølvandet på at flere møder holdes online, er det måske tid til at overveje, hvordan du også kan facilitere processer online?

På dette webinar får du en gennemgang af de vigtigste overvejelser i procesfacilitering, som vi kobler ind i den digitale verden. Du behøver ikke have den store erfaring med facilitering, bare lysten til at prøve nye måder at involvere dine kollegaer i engagerende og værdiskabende processer.

Webinaret afholdes 19.06.20. Kl. 15.

Vær med til at danne et hold!

Skriv dig op her, så giver vi dig besked, så snart vi er mange nok.

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

Du får indblik i:

  • Procesfacilitering overordnet
  • Særligt vigtige elementer i online procesfacilitering
  • Hvordan man sammensætter et program for online procesfacilitering
  • Forskellige digitale værktøjer, du kan bruge til online procesfacilitering

Og derudover går du hjem med 4 processer, du kan gå ud og prøve af med det samme!

  • Opstart og forventningsafstemning
  • Brainstorming
  • Beslutningsproces for mange deltagere
  • Evaluering

Nyhedsbrev

Når du tilmelder dig webinaret, tilmelder du dig samtidig nyhedsbreve fra arrangørerne Smart Academy og IBA. Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevene igen ved at bruge linket i bunden.

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.