Webinar Hold styr på dine interessenter - de er afgørende for dit projekts succes

I et projekt er der mange interessenter, og i virkeligheden begynder arbejdet med interessenterne allerede før projektet for alvor ruller. Det er derfor vigtigt, at det fra starten står klart, hvem projektets interessenter er, og hvordan de skal håndteres gennem projektets levetid. Et godt værktøj til at holde overblik, kortlægge og analysere projektet interessenter er interessentanalysen.

Deltag i dette webinar og få indblik i arbejdet med projektets interessenter, og værktøjerne til at udarbejde en samlet vurdering og prioritering af, hvem der har hvilke interesser i projektet, og hvordan de håndteres bedst muligt.

Vær med til at danne et hold!

Skriv dig op her, så giver vi dig besked, så snart vi er mange nok.

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

På webinaret kommer vi ind på:

  • Trin-for-trin guide til opbygning af en interessentanalyse
  • Prioritering og håndtering af interessenter
  • Positionering af projektets interessenter
  • God kommunikation med interessenterne.

Nyhedsbrev

Webinaret koster kun din mailadresse og tilmelding til vores nyhedsbrev. Du modtager linket til webinaret i din bekræftelsesmail. 
Webinaret er forbeholdt abonnenter på nyhedsbrevene fra IBA. Hvis du ikke allerede får nyhedsbrevene, bliver du tilmeldt, når melder dig til webinaret. 
1- 3 hverdage efter webinaret får du slides og et link til selve optagelsen tilsendt på en mail. (Linket er aktivt i 5 dage.) 
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at afmelde dig vores nyhedsbreve enten ved at trykke "afmeld" i bunden af vores nyhedsbreve eller ved at kontakte os på evu@iba.dk.

Sådan deltager du

Du deltager i webinaret via din computer eller via din tablet/smartphone. Det er en god idé med høretelefoner, men du har ikke brug for webcam.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.

Kontakt