Webinar

Skab bedre resultater i dit eksportsalg gennem bevidst valg af entry mode

Valg af entry mode (måden man kommer ind på et eksportmarked på) er sammen med selve markedsvalget de to vigtigste strategiske beslutninger i eksportsalg. Og samtidig de to, som er mest afgørende for succes. Ingen kæde er stærkere end det svageste led – det gælder også salgskæder. Derfor er valg af entry mode et vigtigt valg, som skal foretages bevidst og ikke tilfældigt.

0 kroner (det koster kun din mailadresse)
Varighed: 1 time

Beskrivelse
Webinar 15:00-16.00. Deltag online via din computer eller via din tablet/smartphone. 

OBS: Du kan gemme webinaret i din kalender ved at trykke på den vedhæftede fil i mailen. 

Hvis du oplever problemer med webinaradgangen før eller under webinaret, så kontakt venligst webinarholderen, Jens Lassen på jlas@iba.dk.

Tilmeld

Lyt med på dette webinar med Jens Lassen og Ole Mehlsen fra IBA, Kolding og få værdifuld viden om betydningen af entry modes i eksportsalg samt tips til, hvordan du træffer det rigtige valg. På webinaret vil Ole Mehlsen også kort gennemgå hans forskning omkring valg af entry modes for det tyske marked og præsentere en helt nyudviklet beslutningsmodel for firmaers internationaliseringsproces, som netop kan være med til at sikre mere bevidste valg af entry modes for eksportvirksomheder.

 

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.

Undervisere

  • Jens Lassen
    Jens Lassen
    Indehaver af Ekspansion. Underviser i strategisk salg, eksportsalg, branche- og konkurrentanalyse.
  • Ole Mehlsen
    Ole Mehlsen
    Lektor