Google Analytics kursus

Optimér brugeroplevelsen på dit website og få flere kunder. På dette kursus lærer du at spore brugeradfærd på dit website, at analysere dine målinger og at optimere dit website ud fra dine resultater.

Vil du gerne vide mere om, hvad der virker og især, hvad der ikke virker på dit website? Med udgangspunkt i Google Analytics får du indblik i, hvordan du afdækker dit websites gode og dårlige sider, så du kan gøre meget mere af det, der giver synlige resultater på bundlinjen.

Igennem praksisnære øvelser lærer du at analysere dit website, navigere i systemet, samt at revurdere din strategi, hvis resultaterne udebliver. Du bliver i stand til at spore, hvor trafikken til dit website kommer fra og hvad det er, der får kunderne til at tage det sidste afgørende skridt i købsfasen.

Der er ingen hold i øjeblikket.

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

Deltagelse på dette Google Analytics kursus

For at kunne deltage på Google Analytics kurset, skal du have en Analytics-konto, samt administratoradgang til et website. 

Kurset består af i alt to hele dages undervisning.

Du lærer om:

  • Webstatistikker
  • Brugeradfærd
  • Trafikkilder og sporing
  • Effektmåling og optimering
  • Afrapportering
  • Automatiseret overvågning.
Læs om den succesfulde konference "SEOday", og tilmeld dig næste års arrangement.

Værdi for virksomheden

  • Du øger virksomhedens online synlighed og konkurrenceevne
  • Du styrker virksomhedens brand ved at arbejde intensivt med brugeroplevelsen

Målgruppe

Kurset er for alle, der interesserer sig for webanalyse og som i forvejen har basisviden på området. 

Ansøgningsfrist

Hvis der er ledige pladser, optager vi kursister indtil kursets start. Kun hold med ledige pladser bliver vist på hjemmesiden.

Kontakt

  • Charlotte Bøgel Hald
    Charlotte Bøgel Hald
    Uddannelseskoordinator. Akademiuddannelser daghold