Online Salgs- og kundemøder for håndværkervirksomheder

På dette kursus lærer du at afvikle møder og aktiviteter virtuelt.

Under Covid-19 epidemien har mange virksomheder omlagt møder samt aktiviteter til virtuel afholdelse som er blevet en naturlig og accepteret måde at mødes på. Det har åbnet op for nye muligheder samt for effektivisering af hverdagen i en håndværkervirksomhed.

Vi tager det bedste fra denne periode, og implementere det i vores nye hverdag, når vores samfund igen er normaliseret, og måske erstatte nogle fysiske møder med online møder og sparer transporttid og anden form for almindelig spildtid.

Online salgs- og kundemøder er en disciplin, som man skal lære at mestre – lige fra præsentationsmateriale til hvordan man agerer på mødet.

Vær med til at danne et hold!

Skriv dig op her, så giver vi dig besked, så snart vi er mange nok.

Fornavn

Efternavn

Email

Tlf:

 

Du lærer blandt andet om:

  • Indsigt i, hvilke tekniske muligheder der findes inden for online formidling med særlig vægt på Microsoft Teams
  • Introduktion til kommunikation og retoriske virkemidler
  • Skabe og opbygge den rette præsentation
  • Redskaber til at styrke din online gennemslagskraft med inddragelse af krop og stemme
  • Træning i at skabe nærvær og engagement gennem skærmen
  • Test af dine egenskaber via et online fiktivt kundemøde, med efterfølgende feedback og sparring.

Værdi for dig:

  • Du får stærke redskaber til at forberede og afholde digitale møder, så du bringer deltagerne sikkert igennem dagsordenen
  • Du lærer at skabe effektive, levende møder, hvor deltagerne er opmærksomme og aktivt deltagende
  • Du styrker dine evner inden for præsentationsteknik på digitale møder.

Varighed:

Online undervisning af 1 dags varighed samt 30 min. individuelt online møde med feedback på egen præstation.

Kontakt