Digital markedsføring
Du får dybdegående viden om webanalyse, søgemaskineoptimering og e-mail markedsføring og du lærer at planlægge, gennemføre og evaluere online marketingprojekter.
Kommunikation i praksis
Du lærer at omsætte kommunikationsteori til handling, at formulere dig på forskellige medieplatforme, samt at præsentere dit budskab klart og tydeligt.
Salgspsykologi og grundlæggende salg
Du opnår vigtige redskaber til at afkode og tilpasse dig kundetyper, at planlægge og prioritere din tid, samt at håndtere konflikter og stress i dit salgsarbejde.
Sociale medier
Du får praktisk viden og inspiration til dit arbejde med de sociale medieplatforme og hvordan du engagerer din målgruppe. Samtidig lærer du om relevante metoder og teorier til strategiudvikling.
E-handel
På uddannelsen lærer du at udvikle webshops, og du lærer, hvordan du implementerer din virksomheds e-handelsstrategi.
Marketingstrategi og forretningsudvikling
På faget lærer du at vurdere praksisnære marketingrelaterede problemstillinger og opstille, begrunde og vælge strategier for en forretningsmodel og fremtidig forretningsudvikling.
Strategisk salg
Gennem undervisningen får du viden om og forståelse for en lang række områder, såsom salgsplanlægning og -opfølgning, Customer Relation Management, Lead Management, salg gennem sociale medier (Social Selling) og Key Account Management.