Webinar Lav uimodståelige købsargumenter - der holder

På dette webinar får du formlen til, hvordan du leverer på de værditilbud, du giver dine kunder

Intet er længere business as usual – i hvert fald ikke under coronaen. I dag har jeres B2B-kunder langt større forventninger til, at I lever op til jeres løfter og leverer værdi – både før, under og efter købet. Førhen kunne et godt købsargument godt lukke salget. Sådan er det ikke helt mere. Tiderne har ændret sig.

Det er ikke i jeres produkters unikke fordele og egenskaber, at I finder det gode købsargument 2.0. Det gode købsargument 2.0 gemmer sig nemlig i jeres kunders jobs-to-be-done, hvor kunderejsen er det perfekte tjek af, om I skaber værdi. For din værdikæde er ikke stærkere end det svageste led.

Tilmelding til webinar

Dato: 22. april 2021

Tid: 15.00-15.45

Du kan tilmelde dig webinaret her>>

Peter Aakjær Jensen er oplægsholder på dette webinar, som tager afsæt i bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse”. På webinaret lærer du at definere og levere unikke købsargumenter.

Du lærer:

  • At bruge jobs-to-be-done metoden til at afkode kundens behov og designe stærke købsargumenter
  • At bruge kunderejsen til at bevise at din virksomhed faktisk leverer på jeres løfter
  • At definere og levere på dit unikke købsargument

Kontakt