Webinar Lær at elske virtuelle kundemøder

Det er ved at være lang tid siden, at vi har holdt fysiske kundemøder face-to-face. Siden Covid-19 brød ud, har vi måtte tilpasse os den nye normal og derfor afholde virtuelle kundemøder. 

Det kræver et andet mindset og nogle andre færdigheder at afvikle kundemøder i sådan en ny normal, hvor alt skal foregå virtuelt. 

På dette webinar får du redskaber til, hvordan du kan styrke dine virtuelle kundemøder og gøre den nye normal til en fordel fremfor en begrænsning. For dét at afvikle virtuelle kundemøder kræver, at du har styr på det tekniske, så du kan sætte rammen for et effektiv møde. Ligeledes skal du kunne engagere kunderne og aflæse deres non-verbale signaler i en virtuel setting.

Fakta

Dato: Den 17. maj 2021

Varighed: 1,5 time

Tilmeld dig her - og vær med via Zoom.
Onsdag den 17. maj kl. 19.00-20.30.

Hvordan kan du hjælpe og guide dine sælgere, så de bliver proaktive og åbne overfor at afholde virtuelle kundemøder? Hvordan kan du støtte dine sælgere, så de får viden og værktøjer til at skabe resultater og nærvær med jeres kunder på trods af distancen?

Det får du svar på i dette webinar, som Henrik Wenøe, Direktør og cheftræner i Acuity World, og Claudia Lindby, Business coach og træner i Acuity World, er oplægsholdere på. 

Tilmelding

Mandag 17. maj kl. 19.00-20.30.

Tilmeld dig mødet via Zoom her

Webinar deltagelse

Webinaret er åbent for alle og lavet i samarbejde mellem DI Handel, IBA Kolding og Business Danmark. Efter webinaret får du præsentationen, information om Morgendagens Salg og en evalueringsmail.

OBS: Tilmelding, information og evaluering foregår via Business Danmark.