Webinar Fordobl hitraten på kundemøder med adfærdsdesign

Få to konkrete principper, som kan skaffe dig succes på dine kundemøder. 

Tillid spiller en væsentlig rolle for udfaldet af dine møder med nye kunder. Vi handler og samarbejder nemlig helst med mennesker, som vi har tillid til. Derfor er det vigtigt, at opbygge en god portion tillid til dine kunder, hvis du vil have dem til at handle hos dig.  

På dette webinar bliver du guidet i, hvad du kan gøre anderledes. Du bliver bl.a. præsenteret for to simple adfærdsprincipper, som med garanti kan hjælpe med at lette salgsdialogen og styrke tilliden til dig blandt nye kunder, og som giver det bedste afsæt for senere at lukke salget.

Fakta

Dato: Den 9. juni 2021

Varighed: 1 time

Tilmeld dig her - og vær med via Zoom.
Onsdag den 9. juni kl. 09.00-10.00.

Oplægsholderen på webinaret er Anders Taunø fra Salesculture. Anders har de seneste 15 år turneret land og rige rundt på 2.000 sambesøg - med alt fra junior til seniorsælgere på tværs af brancher. Her har han erfaret, at alle møderne har ét fællestræk. Knapt halvdelen af dem er gået skævt inden for de første 10 minutter, fordi der ikke bliver opbygget tillid i kontaktfasen.

På webinaret får du: 

  • To simple adfærdstips, som får flere nye kunder til at fortsætte salgsdialogen
  • Aktuel viden om hvad der påvirker kundernes købsadfærd og deres beslutninger
  • Opskriften på, hvordan du fanger kundernes interesse
  • Modeller til at opnå tillid 
  • Tips til, hvordan du holder "det perfekte kundemøde."

Tilmelding

Onsdag 9. juni kl. 9.00-10.00.

Tilmeld dig mødet via Zoom her

Webinar deltagelse

Webinaret er åbent for alle og lavet i samarbejde mellem DI Handel, IBA Kolding og Business Danmark. Efter webinaret får du præsentationen, information om Morgendagens Salg og en evalueringsmail.

OBS: Tilmelding, information og evaluering foregår via Business Danmark.