Du lærer om:

  • Marketingsstrategi og forretningsudvikling
  • Markedsføringsplanlægning og implementering
  • Forhandlingskommunikation og –teknik
  • Segmentering af kundemålgrupper
  • Branding og positionering
  • E-mailmarkedsføring, sociale medier, SEO, digitale medier og markedsføring i det hele taget.

Indledende kurser

Vil du forbedre dit grundlag for at gennemføre akademiuddannelsen, kan vi anbefale dig at vælge et indledende kursus først. Indledende kurser anbefales særligt, hvis det er længe siden du har studeret eller hvis du vælger et nyt fagområde.

Du finder information om kurserne her

Optagelseskrav

Du skal have en gymnasial uddannelse, en grunduddannelse for voksne (GVU), en relevant erhvervsuddannelse (EUD) eller relevant uddannelse på tilsvarende niveau samt minimum 2 års relevant erhvervserfaring for at blive optaget.

Herudover optager vi ansøgere, der har andre uddannelsesmæssige forudsætninger, der kan sidestilles med adgangskravene. Desuden ansøgere der efter en individuel kompetencevurdering vurderes at have realkompetencer, der svarer til adgangskravene.

Kontaktpersoner

  • Charlotte Bøgel Hald
    Charlotte Bøgel Hald
    Uddannelseskoordinator. Akademiuddannelser daghold
  • Jane Boysen Damgaard
    Jane Boysen Damgaard
    Uddannelseskoordinator. Diplomuddannelser og Akademiuddannelser
  • Isabel Garde-Hansen
    Isabel Garde-Hansen
    Uddannelseskoordinator

Kontakt

  • Charlotte Bøgel Hald
    Charlotte Bøgel Hald
    Uddannelseskoordinator. Akademiuddannelser daghold
Lykke Schultz
- Nu kan jeg fortælle mine kunder, at video i nyhedsbreve øger åbningsraten med 65 %, og giver en højere klikrate. Jeg ved, hvad jeg taler om – og det er afgørende.
Lykke Schultz
Projektleder, ISOfilm
Læs hvordan Lykke bruger uddannelsen