Du lærer om:
- Marketingsstrategi og forretningsudvikling
- Markedsføringsplanlægning og implementering
- Forhandlingskommunikation og –teknik
- Segmentering af kundemålgrupper
- Branding og positionering
- E-mailmarkedsføring, sociale medier, SEO, digitale medier og markedsføring i det hele taget.
Indledende kurser
Vil du forbedre dit grundlag for at gennemføre akademiuddannelsen, kan vi anbefale dig at vælge et indledende kursus først. Indledende kurser anbefales særligt, hvis det er længe siden du har studeret eller hvis du vælger et nyt fagområde.
Studieordning
AU i Salg og markedsføring nov. 2020 (PDF)
Tidligere studieordning 2018:
AU i Salg og markedsføring 2018 (PDF)
Optagelseskrav
Du skal have en gymnasial uddannelse, en grunduddannelse for voksne (GVU), en relevant erhvervsuddannelse (EUD) eller relevant uddannelse på tilsvarende niveau samt minimum 2 års relevant erhvervserfaring for at blive optaget.
Herudover optager vi ansøgere, der har andre uddannelsesmæssige forudsætninger, der kan sidestilles med adgangskravene. Desuden ansøgere der efter en individuel kompetencevurdering vurderes at have realkompetencer, der svarer til adgangskravene.
Kontaktpersoner
-
-
Jane Boysen DamgaardUddannelseskoordinator. Diplomuddannelser og AkademiuddannelserTlf.: +45 72 11 82 39
-
Kontakt
