ADWORDS LIVE: Analyse & Optimering

Mange virksomheder bruger AdWords-annoncer til at ramme de målgrupper, der efterspørger deres produkter. Det er effektivt og målbart – og annoncerne skaber trafik og salg.

Men der er stor forskel på, hvor succesfulde annoncerne er. Det kræver nemlig et solidt kendskab til alt fra målretning, budstrategi og søgeord til annoncetekster og landingssider, hvis du skal have succes med AdWords.

Gratis webinar
Varighed: 1 time

Webinar kl. 09.00-10.00
Du deltager online via din computer eller tablet.

Tilmeld

På dette gratis webinar laver Rune Hansen og Kim Petersen fra OnlinePartners en live AdWords-analyse af tre deltageres AdWords-kampagner og giver deres bud på, hvordan virksomhederne får mere værdi ud af deres annoncekroner.

Er der åbenlyse fejl og mangler? Hvor ligger det største potentiale? Og hvordan skal virksomheden prioritere?

Det er de spørgsmål, der er omdrejningspunktet for analysen.

Undervejs på webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål til AdWords-eksperterne.

Få din AdWords-indsats analyseret

Hvis du er interesseret i at stille din AdWords-konto til rådighed for en live analyse, så fortæl os det i feltet bemærkninger. Hvis din konto bliver udtaget til analyse, kontakter vi dig i forvejen.

BEMÆRK at du ved tilmelding til webinaret samtidig tilmelder dig nyhedsbreve fra IBA og OnlinePartners.

Niveau

Webinaret er ikke et kursus eller en uddannelse, og du får ikke et bevis for din deltagelse.

Afmeldingsbetingelser

Hvis du bliver forhindret i at deltage, må du gerne give besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din plads.

Undervisere

  • Rune Hansen
    Rune Hansen
    Indehaver af OnlinePartners. Underviser i online marketing og SEO.
  • Kim Petersen
    Kim Petersen
    Underviser i AdWords, re-marketing og webanalyse med Google Analytics.