Facebook Ad Manager

Tiden hvor markedsføring på Facebook blot drejede sig om at skabe godt engagerende indhold og derefter lade brugerne om resten, er endegyldigt forbi. Hvis du vil høres i larmen, skal du ikke blot have pengepungen op af lommen, du skal også lære dine målgrupper endnu bedre at kende.

På dette kursus kommer du helt ind under huden på Facebooks annoncesystem. Du lærer både, hvordan du kan understøtte virksomhedens daglige kommunikation, men også hvordan du kører større salgs- og brandingkampagner med konkrete, målbare resultater.

 

DKK 4.500 ex. moms
Varighed: 2 dage

Der er undervisning d. 29.-30. august kl. 9.00-16.00

Tilmeld
David Lorentzen
Effektiv Facebook-annoncering handler ikke bare om teknik. Det handler også om menneskekundskab, og om hvordan vi når ud til de rigtige målgrupper og får dem til at handle.
David Lorentzen
Socialization
Underviser i Facebook-annoncering

Facebook Ad Manager varer 2 dage og er et intensivt hands-on kursus i Facebook ads, der foregår som en blanding af undervisning og øvelser, som udføres med konkret indhold fra den Facebookside, du administrerer.

Dette er IKKE et kursus i Facebook kommunikation. Den del regner vi med, at du har styr på. Det er derimod et kursus i, hvordan du sikrer dig, at din eksisterende kommunikation når de rette modtagere og skaber resultater.

En måneds tid efter kurset laver vi en opfølgning på webinar, hvor du kan få svar på de spørgsmål, der er opstået siden kurset og sparre med underviseren. Dette er indeholdt i kursusprisen, og datoen aftales på selve kurset.

Du lærer om:

  • Power Editor fra A til Z
  • Facebooks annoncestruktur
  • De forskellige annoncetyper
  • Opbygning af kampagner
  • Grundlæggende segmentering
  • Brugerdefinerede målgrupper
  • Prisfastsættelse
  • Retargeting
  • Effektivitetssporing
  • Facebooks annoncerapporter

Værdi for virksomheden

  • Du arbejder med konkrete, aktuelle marketingopgaver fra din hverdag, som du får underviserens sparring på.
  • Du får viden og erfaringer som gør, at du i fremtiden vil kunne sikre virksomheden endnu bedre eksponering.

Målgruppe

Facebook Ad Manager er for dig, der har Facebook marketing som en del af dine arbejdsområder og har derfor et godt kendskab til mediet og til det at drive en Facebookside.

Niveau

Efter du har afsluttet kurset, får du et kursusbevis. Du skal ikke til eksamen i faget.

Afmeldingsbetingelser

Eventuel afmelding til kurset kan ske gebyrfrit indtil 10 dage før undervisningsstart. Herefter faktureres det fulde beløb. Du kan altid overdrage pladsen til en kollega.

Undervisere

  • David Lorentzen
    David Lorentzen
    Indehaver af konsulentvirksomheden Socialization. Underviser i Facebook annoncering.

Kontakt

  • Charlotte Bøgel Hald
    Charlotte Bøgel Hald
    Uddannelseskoordinator. Akademiuddannelser daghold