Google Analytics kursus

Optimér brugeroplevelsen på dit website og få flere kunder. På dette kursus lærer du at spore brugeradfærd på dit website, at analysere dine målinger og at optimere dit website ud fra dine resultater.

Vil du gerne vide mere om, hvad der virker og især, hvad der ikke virker på dit website? Med udgangspunkt i Google Analytics får du indblik i, hvordan du afdækker dit websites gode og dårlige sider, så du kan gøre meget mere af det, der giver synlige resultater på bundlinjen.

Igennem praksisnære øvelser lærer du at analysere dit website, navigere i systemet, samt at revurdere din strategi, hvis resultaterne udebliver. Du bliver i stand til at spore, hvor trafikken til dit website kommer fra og hvad det er, der får kunderne til at tage det sidste afgørende skridt i købsfasen.

BEMÆRK: Nye datoer offentliggøres ca. medio juni. I mellemtiden kan du udfylde formularen til højre, så får du automatisk besked, når der er nye hold.

Der er ingen hold i øjeblikket.

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold

Fornavn

Efternavn

Email

Tlfnr.

For at kunne deltage på Google Analytics kurset, skal du have en Analytics-konto, samt administratoradgang til et website. 

Kurset består af i alt fire hele dages undervisning.

Læs om den succesfulde konference "SEOday", og tilmeld dig næste års arrangement.

Du lærer om:

  • Google Analytics
  • Webstatistikker
  • Brugeradfærd
  • Trafikkilder og sporing
  • Effektmåling og optimering

Værdi for virksomheden

  • Du øger virksomhedens online synlighed og konkurrenceevne
  • Du styrker virksomhedens brand ved at arbejde intensivt med brugeroplevelsen

Målgruppe

Kurset er for alle, der interesserer sig for webanalyse og som i forvejen har basisviden på området.