Google AdWords kursus

Læg en solid kampagnestrategi og få det optimale ud af dit annoncebudget.

På vores Google AdWords kursus lærer du at planlægge effektive kampagner, udforme virkningsfulde annoncetekster med de rigtige søgeord, og at effektmåle, samt vedligeholde dine projekter.

Google’s annonceservice er yderst profitabel, når du først har lært at benytte dig af teknikkerne. Derfor bliver du præsenteret for alle de vigtigste værktøjer og metoder i arbejdet med AdWords, samtidig med at du får rig mulighed for at teste din nye viden af i praksis.

BEMÆRK! Fra vinter 2017 udbydes kurset i to varianter:

  1. Google AdWords for webshops (3 dage)
  2. Google AdWords for B2B (2 dage)

Der vil være nye hold på websitet ultimo maj måned. I mellemtiden er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Mette Will på mswi@iba.dk eller 24 29 70 21 for mere information eller bruge formularen til højre, så du får besked, når der er nye hold.

 

Der er ingen hold i øjeblikket.

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold

Fornavn

Efternavn

Email

Tlfnr.

Du lærer desuden, hvordan du opnår de høje og ikke mindst afgørende klikprocenter vha. AdWords søgeordsværktøj, samt hvordan du arbejder med re-marketing og Google Shopping.

For at kunne deltage på Google AdWords kurset, skal du have en AdWords konto, samt adgang til dine kampagner. 

Kurset består af i alt to hele dages undervisning.

Læs om den succesfulde konference "SEOday", og tilmeld dig næste års arrangement.

Du lærer om:

  • Søgeordsanalyse
  • Kampagnestruktur – planlægning og vedligeholdelse
  • Remarketing
  • Google Shopping annoncer
  • Økonomistyring af kampagner

Værdi for virksomheden

  • Du skaber en mere effektiv salgsproces på mindre tid og for færre penge
  • Du styrker virksomhedens online synlighed og konkurrenceevne

Målgruppe

Kurset er for dig, der allerede har grundlæggende kendskab til Google AdWords og som ønsker at arbejde mere strategisk med online kampagner og annoncering.