Service

Yd den bedste service, og skab loyale kunder!   

På uddannelsen Service lærer du, hvordan kommunikation er et væsentligt omdrejningspunkt i servicearbejdet, og hvordan personlighed og kommunikationsform kan påvirke din service over for dine kunder.

Du får en grundlæggende forståelse for serviceholdninger, så du lærer hvordan du går fra passiv ekspedition til aktiv servicehåndtering. Du lærer også, hvordan du samarbejder med alle kunde- og borgertyper, så du kan udvise fleksibilitet og dermed opnå bedre serviceresultater.

Desuden får du et indblik i, hvordan du implementerer service som en del af virksomhedens værdier. 

Der er ingen hold i øjeblikket.

Giv mig besked, når jeg kan tilmelde mig næste hold

Fornavn

Efternavn

Email

Tlfnr.

Du lærer bl.a. om:

  • Metoder og modeller inden for service og serviceholdninger
  • Kommunikation og kommunikationsforme som omdrejningspunkt i servicearbejdet
  • Personlige egenskaber, der er vigtige i forhold til service
  • Konflikthåndtering
  • Service på forskellige platforme, i grupper samt individuelt

Værdi for virksomheden

  • Du kan styrke virksomhedens service, så virksomheden opnår flere loyale kunder. 
  • Du kan bidrage til arbejdet med implementering af service som en del af virksomhedens værdier. 

Målgruppe

Uddannelsen er for dig der skal til at arbejde med service, eller for dig som til dagligt arbejder med service, og som gerne vil skabe bedre service og dermed opnå loyale kunder.

Niveau

Faget er en del af Akademiuddannelsen i International handel og markedsføring. En akademiuddannelse svarer til en kort videregående uddannelse. Du kan tage faget som en del af din uddannelse eller som et selvstændigt kursus.

Du kan med stor fordel vælge et Indledende kursus før eller sideløbende med at du deltager på et fagmodul.

Vi gør særligt opmærksom på, at der er projektskrivning i fagmoduler, som afsluttes med mundtlig eksamen. Er det længe siden du sidst har lavet projektarbejde, så er det en rigtig god investering med et Indledende kursus i studieforberedelse, studieteknik og projektskrivning. Her lærer du både om studieteknik og forskellige facetter i projektskrivning.

Økonomi & Tilskud

Der findes en række kompetencefonde, som kan give tilskud til din efteruddannelse. Det reducerer virksomhedernes udgifter til efteruddannelse.

Vidste du fx, at langt de fleste der er omfattet af en privat overenskomst på LO-området, har ret til gratis uddannelse?

Hvis du er i job, kan du også søge Statens Voksen Uddannelsesstøtte (SVU) til rigtigt mange af de uddannelser, du finder på IBA Erhvervsakademi Kolding.

Læs om økonomi og tilskud til din efteruddannelse

Realkompetencevurdering

Har du viden og erfaringer, men aldrig fået et papir på det? Så bør du overveje at få lavet en realkompetencevurdering.

Realkompetencer er den viden, de færdigheder og de kompetencer, du på forskellig vis har erhvervet uden for det officielle uddannelsessystem, og hvis du får anerkendt disse kompetencer, får du et bevis.

Læs om realkompetencevurdering

Ansøgningsfrist

Daghold:
2 uger inden studiestart.

Aftenhold:
Tilmeldingsfristen fremgår af de enkelte hold

Hvis der er ledige pladser optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag.

Kun hold med ledige pladser vises på hjemmesiden.

Afmeldingsbetingelser

Eventuel afmelding til uddannelsen kan ske gebyrfrit indtil 14 dage før undervisningsstart. Sker afmelding herefter og frem til uddannelsesstart, bliver du faktureret DKK 500,- i afmeldegebyr. Afmelder du dig efter uddannelsesstart faktureres det fulde beløb.

Ved dokumenteret sygdom,­ afslag på Statens Voksen Uddannelsesstøtte (SVU) eller afslag fra a-kasse/jobcenter ­kan afmelding ske gebyrfrit helt op til første undervisningsdag.

Kontakt

  • Gitte Valentin Sørensen
    Gitte Valentin Sørensen
    Uddannelseskoordinator og administrativ leder. Akademi- og diplomuddannelser
  • Charlotte Bøgel Hald
    Charlotte Bøgel Hald
    Uddannelseskoordinator. Akademiuddannelser daghold
Sriram Panchadharam
Efteruddannelse har styrket min profil. Nu har jeg mulighed for at bygge videre på min viden og rent fagligt bevæge mig derhen, hvor jeg vil være.
Sriram Panchadharam
X-Ray Sales Engineer/Product Specialist hos TOSHSCAN Danmark